Ben de kabızlık ve mide bulantısı yaptı diye bırakmıştım, doktorum yoo doğuma kadar kullancan deyip değiştirmişti.. Şuan sıkıntı yok bir iki aydır kullanıyorum ama çocuk benden çekiyomuş demiri 29.haftadayım kullanmama rağmen hemoglobinim düşüyo 10larda şuan…