Sinyora merhaba ablamın ilk kızının doğumunu hacer Y. Hanım yapmıstı soyadını tam hatırlamıyorum. Tam bir fiyasko , doktor resmen damarı bulamadığı için 40 dikiş attı ablama. Asla önermem ! 2. Yeğenimin doğumunu aynı hastanede nihal hanım yaptı çok güzel bir doğum oldu. Ben konyada olsaydım nihal hanımla yaprdım galiba doğumu. Öneririm.