Arkadaşlar merhaba 37 haftalıkken doktorum bebeğimin kilosu 2.240 dedi haftasına göre düşük kilolu bir bebek ve bu bebeği normal doğumla riske atamayız dedi, plasentam artık yeterince besliyemiyormuş bebeği çok üzgünüm ne yapacağımı bilmiyorum istediğim tek şey yavrumun sağlıklı dünyaya gelmesi 😭 aynı durumu yaşayan var mı ? canımı çok sıkıyorum bebeğime bişey olmasından korkuyorum kilosu düşük diye