Nagehan_7500 Arkadaşlar yenidoğan bebek bezi kaç adet almalıyım??? kaç ay kadar kullandınız yenidoğan bebek bezini ve hangi markaları kullandınız?
Merve_kucuk Nagehan_7500 TugceDmrc Happy kidsi indirin isterseniz ordaki annelere sorun😊 Sonuçta onlar artık tecrübeliler biliyorlar herşeyi 🙂 biz size sadece tahminde bulunuruz. Ben molfix yenidoğan aldım içinde 120 tane var 2 ve 5 kg yazıyor. Duruma göre hareket edeceğim 🙂
Ozlemcyln Nagehan_7500 .Bende sleepy alıcam ama 2 numarası diğer bezlerin 1 numarasıyla aynı ölçüde diyolar o yüzden sleepy 2 numarayla başlıycam ama kaç adet kullanır acaba
Ozlemcyln Bende sleepy alıcam ama 2 numarası diğer bezlerin 1 numarasıyla aynı ölçüde diyolar o yüzden sleepy 2 numarayla başlıycam ama kaç adet kullanır acaba
Dilantpz Nagehan_7500 ben sleepy aldım kullananların geneli memnun. İnşallah bende memnun kalırım. bence ilk başta çok fazla almamalısın bebeğini belki tahriş eder pişik yapar onu düşünerek ben 40lı 1 paket aldım eğer bir problem yaşamazsam o zaman stok yapmayı düşünebilirim tabiiki
Nagehan_7500 Dilantpz bende sleepy yenidoğan 2 adet 40lı paket alayım diye düşünmüştüm. Teşekkürler ✨