Ruveyda_ Benangky65 gögğsü bilmem ama karın için vazelin duydum. İyi geliyormus. Badem yagı sakın kullanmayın oda iyi geliyor ama tüylenme yapıyormus kıllar besleyip çoğaltıyor
Tuuuuu Merhaba kızlar üç gündür adetim gecikti ve sadece kahve rengi lekelenme oluyor sizce hamilemiyim ? Normal de adetim hiç gecikmezdi.