Herkese hayırlı geceler. 38+2 olduk bugün. Sabahtan beri haraketlerini çok hafif hissediyorum. Normalde karnım yamuluyordu ama bugün çok hafif ti. Ve diğer günlere nazaran daha az haraket etti. Saatlerce bekledim haraketini tatlı yedim üstüne tekrar yemek yedim biraz haraket yaptım… haliyle insan tedirgin oluyor var mı böyle bişey yaşayan ya da bu haftada böyle mi oluyor sebep nedir acaba yardımcı olur musunuz lütfen endişeleniyorum çok