Kızlar 7. Haftadayız bgun yıne kontrolüm vardı sabah gttım hala bebegı goremıyoruz ama bgun kalp atısını azda olsa duyduk fakat bebek su ana kadr hıc gorunmedı hatta onceden gittiğim doktor bu hafta göremezse alıncak dıyordu doktor değiştirmiştim bu doktorum rahmımın kalp seklınde oldgunu ufak bı perde oldgunu soyledı bu Arada bundan once bı düşük yapmıştım byle bısey ılk defa soylendı bebek olusmuyo ama bgun duyulan o ufak bıle olsa ses ınsanı şüpheye dusuruyo böyle bısey yaşayan varmı?? 😔😔