Tüp bebekle 5. Denememde gebe kalmıştım dün akşam kanamam oldu şimdi hastenede yatıyorum değerlerim düşüyor ama kese duruyor bebek de içinde 😞6 haftalıktı.. bu tüp bebekle ikinci düşüğüm. Canım yanıyor ne olur dua edin en kısa zamanda ben de anne olayım hayırlısıyla.. 4 yıldır bekliyorum. Ağlamaktan helak oldum