Maviss ay evet orası öyle. Aman inşallah kolayca doğururuz hepimiz… Doğuma gelene kader ki süreç zor Ne yazık ki 🤦🏻♀️ Valla muayeneden sonra oldu, acıdı da zaten ağrılı bir muayeneydi ilk kez oldum 39 hafta sonunda yani. 3 gün sürdü, sonra durdu. Sonra akıntı oldu baya anlayamadım da bakalım 😂 bekliyoruz