Uykuclimon Allahım sana şükürler olsun kızlar nasipse sezeryan günüm 29 Nisa’n babasıyla ayı gün dogucak benim yavrum inşallah 38+3 olmuş olucaz sabah 6.30 da çagırdı doktor çok heycanlıyım 🤲 dua edin olurmu
poyrazsmom_ Uykuclimon canım maşallah sende sona geldin artık darısı bize olsun Rabbim bi avazda kurtarsın sağ salim al kucağına güzel yavrunu😍🌹
Beto52 Uykuclimon Çoğu değil resmen hepsi bitmiş. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin❤️ Darısı bizlerin başına 😍
Uykuclimon poyrazsmom_ aynen canım buranın demir. Başıyım 😬😬 amin canım inşallah sende alırsın sağ salim hepimiz