Merhaba anne adayları ☺️ Uzun zamandır Happy momdayım fakat pek aktif değildim. Yani forumları okuyordum bebeğimin günlük gelişimlerini takip ediyordum o kadar. Genelde tartışmalara yorumlara pek katılmıyordum. Dört haftalıkken uygulamayı kullanmaya başladım evleneli sekiz sene oluyor dört sene üzerine gebe kaldım 2012de evlendim ilk üç sene bebek düşünmedik sonra düşünmeye başladık 2015den beri çocuğumuz olmuyordu dört sene boyunca hangi doktora gittiysek bir sıkıntı olmadığını söylüyordu biz de eşimle psikolojik olarak olmuyor diye düşünmüştük taaa ki şu an ki doktoruma gidene kadar 🤲 doktorum o diğer doktorların bakıp da birşey yok sıkıntı yok dediği tahlillere baktı ve bende önceden geçirdiğim bir idrar yolu enfeksiyonundan kanal tıkanıklığı olduğunu bu yüzden tüp bile denesek tutmayacağını önce ameliyat olmam gerektiğini söyledi şok olmuştum bu zamana kadar sıkıntı yok deniliyordu nasıl olurdu şaşırmıştım ve uzun bir süreç başladı benim için önce aşılama iğneler ilaçlar denedik her bir işlemi bir kez denedi doktorum vakit kaybetmeyelim daha fazla dedi en sonunda ameliyat oldum nisan 2019 da ameliyat oldum. Ameliyattan sonra dört ay geçti ben yine gebe kalamadım rahim filmi çekti baktı bir sıkıntı yok kanalın açık dedi istersen tüp deneyelim daha fazla vakit kaybetme kanallarını açtığımız iÇin tüp şansın yüksek artık dedi peki dedik tam tüpe gitçek olduğum ay adet görmedim tüp olacağım hastaneden arıyorlar gelmiyor musunuz diye ben adet görmedim henüz dedim adet görünce tüp tedavisi başlayacaktı çok düzenli adet olurum günüm asla şaşmazdı konduramıyordum eşimde çok umutlanmıştı ona da yok ya gebe değilimdir sanırım tüp tedavisini stres yaptım ondan gecikti diyordum sanki test yaparsam negatif çıkacak sanıyordum umutlanmak istemiyordum göğüs acısı iştahsızlık mide bulantısı uyku hali sık idrara çıkma oldu eşim sürekli test yap diyordu biraz daha beklicem diyordum daha önce o kadar test yaptım ki hep negatif çıkmıştı dedim eşimde ama sen günün geçmeden test deniyordun şimdi ilk defa bu kadar günün geçiyor ne olur test yapalım dedi artık sonrasında test yaptım pozitif çıktı eşime söyledim agladık sevindik en yakın acile hastaneye gittik kan verdik gebelik var hayırlı olsun dediler annemlere gittik söyledik ertesi gün doktoruma gittik haberi verdik doktorum da şok olmuştu dünyalar benim oldu mucize bu dedim 🤲☺️ Hepsini kayıt altına aldım video çektim 😀 Doktoruma ne kadar teşekkür etsem az onun vesilesiyle bu duyguyu yaşıyorum Allah ondan bin kere razı olsun gebeliğim boyunca da çok ilgilendi çok üzerime düştü iki lafından biri bebeğimiz kıymetli demek oldu🤲❤️ Şimdi ise doğuma çok az bir zamanım kaldı 37+3 günlüğüz yani 38inci haftadayım Allah nasip ederse bir oğlum olacak doktorum 38+4 gibi doğum olacak dedi sezeryan doğum olacak pazartesi günü son kontrolüm var doktorum net tarih verecek şimdiye kadar dört ya da beş Mayıs da doğuma alıcam seni demişti eğer bebek açısından da bir sıkıntı olmazsa 5 Mayıs olsun istiyoruz 05.05.2020 güzel bir tarih oluyor bakalım artık nasıl olcak ☺️ Şubat ayında yani yedinci ayımdayken odamızı hazırladık eşyalarımız geldi hamilelik çekimi yaptım Mart ayının başında çarşı işlerimi hallettim annem bebek bohçası düzenlemiş onu yaptık Yine Mart Ayında 33 haftalıkken hastahane çantamı hazırladım ne olur ne olmaz hazırda dursun dedim bebeğimin odasında hazırda duruyor ☺️ herşeyi öyle bir zamanda yapmışım ki Mart ayının sonlarına doğru kalsaydım virüsten alışveriş bebek mobilyası gibi işlerimi yapamayacaktım 😏 Virüs bir yandan hastane ziyaretçi yasağı refakatçi yasağı bir yandan biraz endişelerim var umarım bebeğimi hayırlısıyla sağlıkla sıhhatle sıkıntısız bir şekilde kucağıma alabilirim. Sizler ne kadarlık hamilesiniz? kaçıncı haftadasınız? ☺️ Bu arada spinal anestezi olucak bu anestezi ile doğum yapanlar tecrübelerini tavsiyelerini yazabilirse çok memnun olurum 😊 bizim için çok zor bir süreçti hamd olsun ki atlatmak üzereyiz rabbim isteyen herkese nasip etsin kucaklarını doldursun inşallah 🤲 her zaman dilimde ve dualarımda
Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin umarım umut olurum birilerine 🙂
sabitler misiniz bu arada 🥰