Rabiahnm ben yeni doğum yaptım sancı çekmedim ama doğumhaneye kimseyi almadılar normalde 1 kişi alınıyomuş refakatçi olarak 1 kişiye izin var annem kaldı eşim 10 dk izinle bebeği gördü gitti hemen ama doğumdan çıkana kadar odada durmasına izin vermişler beni gördü öyle gitti yani. Normal doğumda süreç nasıl bilmiyorum ama sanırım 1 kişidir onda da izin 🤷🏽♀️