Selamın aleyküm
18+5 im Bir kaç gündür akıntım var demin acile gittim çünkü 2kere de adetim oluyor gibi hissedip baktığımda iç çamaşırının islandigini gördüm dedim doktora ve hafif sarımsı renkte kokusuz akıntım da olduğunu söyledim alttan muayene etti ve akıntının olduğunu ama bu şekilde bebekten sızıntı varmı su kaçağı bilemeyiz test yapılması gerek biz burda yapmıyoruz arastrmaya gitmen gerek bunun için dediler ama bunun dışında bana bı idrar tahlili bile yapmadan akıntı için fitil yazmış 6 adet li suyu biraz azaltmıştır acaba akıntı bu yüzden miydi düşünüyorum yada 3kez bu hafta kahvaltıda maydonoz yedim oyuzdenmi akıntı oldu dedim ama enfeksiyon vardı zaten daha önce kendi doktorum ilaç yazıp iyilestrmisyi göbekten ultrasonla baktı 18+5olan çocuğum 18+1cikti çok moralim bozuldu☹️☹️☹️