Ftmryynrb Hsrt42 biz de 37+4olduk sezeryan olacağı için bu 38de alcak sanırım doktorumuz sizin belli mi günü
Nurs Hsrt42 37+0 bizde bizim sezeryan olacağı için haftaya gün verilip alınacak inşallah.inanın çok zorlanıyorum bende sanki çıkacakmış gibi😃gezmek işkence🙂 yatmak haram zaten sürekli lavobaya kalkmaktan..allahtan az kaldı tek tesellim o inşallah sizde vaktinde zamanında kucağınıza alırsınız🙏🏻
Nazlibicicek Hsrt42 bende 37+1 deyim. Henüz bende de birşey yok. Ama erken olduğunu söyledi hemşirem. Nst de sancim 20 lerde çıktı. Ben hissetmiyorum.
Ftmryynrb Nurs inşaallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza canım. Benim kızım 34te gelmişti baya sıkıntı çekmiştik o yüzden bu haftaları zor olsa da sevinerek geçiriyorum😄
Nurs Ftmryynrb evet doğru diyorsun canım vaktinde gelmesi en güzeli benimde ikinci 😀8 yıldır unutumuşuz herşeyi 😅sende sağlıkla al kuzunu kucağına inşallah❤
Esereser Kubraalboya bende 39 +1 im bnm de yarin kontrolum var . Sana bugun verecek mi yoksa bekliyelim mi diyecek
BerilTalay Kızlar bende 37+2 deyim doktor çatı muayenesi yapmadıgını 40. Haftaya kadar doğmazsa o zaman yaptığını söyledi. Çünkü belli olmaz dedi. Sizin doktorlarınız neler diyor? Birde akıntım çok sizde de durumlar öyle mi yürüdükçe falan çok sancım oluyor
Kubraalboya Esereser sancı yok 1 cm açılma var.. bakalım beklicez inşallah. Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin
Esereser Kubraalboya hmm hadi hayrlisi baklm aciklik muaysnesi ilk defa mi yapti daha onceden de yapti miydi bnm yapilmadi catiyida yapmadi gerek yok dogumda daha cok yapacaz dediydi
PerihanYigit 40+2 oldum hiç açılmam yok herşey normal suyu kan akışı hareketleri Çatlıcam artık sinirlerim yıprandı gelmiyo benim kız 😒😒
Kubraalboya Esereser çatı muayenesini bugün ilk kez yaptı.. 1 cm var açıklık dedi ama henüz sancı vs yok.
Aysenurcatikkaya Aysee bende bende 😐 neler yapıyosunuz ben tarçınlı su falan deniyorum ama faydası olmuyo
Aysee Aysenurcatikkaya hurma yiyorum bende. Günlük bide adaçayı yürüyüş bol bol 😞 etkisi olur inşallah
PerihanYigit zynppp benim kızım 3.450 en geç pazartesi yatıracaklar Allah yardımcın çabucak kurtulursun inşallah