Merhaba anneler
10 haftalık hamileyim. Tsh yüksek çıktığından tiroid ilacına başlattı doktorum ondan mıdır bilmiyorum ama vücudumun neredeyse her yerinde kızamık benzeri kırmızı kırmızı sinek ısırığı şeklinde biraz büyük noktalar oluşmaya başladı fark ettim ki sanki banyo yaptığım da artıyo. Bir doktora sordum alerji bu kadar uzun sürmez derdi. Böyle sorunla karşılaşan oldu mu yardımcı olabilir misiniz ?