Prensesimn Kızlar merhaba, 26 haftalık hamileyim. Karnımın sağ tarafında ani yanma gibi sanki içerden çimdikleniyormuş gibi bir acı oluyor . Daha önce hiç yaşamadım korkmalı mıyım? Aranızda böyle bişey yaşayan oldu mu?
ilkbahar Prensesimn ben de aynı şeyi ilk defa önceki gün yaşadım 29.haftadayım 😶dün de biraz oldu bugün olmadı şükür 🙆♀️🤰
Seymabebgm Prensesimn bende de oldu o haftalar doktor kontrol etmisti bebeklik bir durum degil dedi icim rahat etmisti 37 olduk suan 30 sonra gecti karin buyuyor ondan olabilir diye dusundum bende
Prensesimn ilkbahar ilkbahar çok şükür en azından yalnız değilmişim. Umarım benim de geçer. Teşekkür ederim cevabınız için 😊
sssevvalll Prensesimn yani bu hafta birkaç kez oldu bende kendimi karnım geriliyor deri gerilince yanma hissi yapıyordur diyerek geciştirdim kafama birşeyleri takmaktan hoşlanmıyorum çünkü 😂 ama o çimdik gibi dediginiz hissi bende hala anlamlandiramadim 😂
Zuzum577 Sag tarafimda koltuktan kalkarken o hissi yasadim sonra dusundum bebegi falanmi ezmisim ama catlaklar aciyor diye dusunuyorum yani bebegim normal haraket ediyor
Prensesimn Zuzum577 evet bebek hareketlerinde hiç bir sıkıntı yok. Hatta her zamankinden daha hareketli. Acaba tırnağı filan mı batıyor ya da çimdikliyor mu dedim ben 😂 çatlakların acısı gibi değil içerden bir yanma benimki.
Zuzum577 Prensesimn benimkide karnimin icinden bi aci ama bende catlak falan var diye onlar buyuyorlar diye aciyor dusunuyorum yani sizde catlak yoksa bilemedim ama yani cocukta bi sikinti yoktur insAllah 🤲
Prensesimn Fatmaelif bacak ve kalça ağrıları malesef bende de oluyor ☹️ Özellikle o gün yorulup ayakta kaldıysam geceleri bacağımı nereye atacağımı bilmiyorum.
Prensesimn sssevvalll ben bugün dayanamadım doktoru aradım 😂 gelmeme gerek var mı diye. Neyseki gerek olmadığını tehlike oluşturabileceğini düşünmediğini söyledi. Sanırım artık 3. Trimesterin cilveleri başlıyor 🤦🏻♀️