AybarsMomy Akkayaeda1 tam hissetmiyorum derken hergğn mü hissetmiyorsun? Yani normalde bu haftalarda hissetmen lazım hareketlerinin sertleşmeye başladığı haftalardaymışsın .
Ikimelekannesi67 Akkayaeda1 bende 17+3 hamileyim bu zamana kadar hiç hissetmedim üstelik 2. Hamileliğim ve cinsiyeti erkek doktor normal diyor ama korkuyorum da
Akkayaeda1 Benim de ilk hamileligim ilk hamilelikte hareketleri sonra hissedermişsin şuanda hissediyorum ama çok fazla değil. Bence korkmanıza gerek yok 20 haftaya kadar bekleyin derim
_mrv Akkayaeda1 kiloluysanız bu da geç hissetmeye sebep olabiliyormuş ama haftanız da tam hissetmeniz gereken zamanlar. En son ne zaman doktora gittin