Guler06 Bugun dogum yapalı 19 gun oldu kızlar bende hikayemi yazmak istemiştim hep. 5 Nisan da sabah 6 da sancılarım başladı 23 saat sancı cektm 1 cm açılma oldu sadece artk dayanacak gücüm kalmamıştı sezeryan olayım diye eşime yalvardım eşim doktor oldugu ıcın hep normal istedi dogunun Bi ilçesinde görevdeyiz doktorumun gelmesi uzun süreceginden ozel hastanede doguraym dıye yola koyulduk orada doktor bekle bekle ben aglıyorum sancıdan ama hala en sonunda doktor geldı hemen hazırlandılar benı hazırladılar ve belden uyusturdular bana bi rahatlama geldi çok şükür dedm o sancılar kesildi ya dunya benm olmuştu gece 06 nisanın ilk ışıklarında 5 i 5 geçe kızımı saglıkla kucagıma aldım herşey silinip gitti benmkı zordu ama Allah herkese kolay dogum nasip etsin inşallah.
Songsong Belkı normal dogum daha saglıklıdır ama baksanıza sizin bildiğin gelmek istememiş,warıdr bir hayır😇ben de cok korkuyorum sezeryan olmak istiyorum,saglıklambuyusun yawrunuz💐
Guler06 Songsong evet hiç inmemişti benım kız aşagı ya inatcı cıktı 😊inşallah hayırlısıyla dogumun gercekleştirrsn canım hangısı ıyı olacaksa senın ıcın o olsn