MiraysMom Kızlar 10 günden fazladır kabızlık var karnım sert ve bagırsaklarım taş gibi sabah kayısı falan yiyorum bol su içiyorum bana mısın demiyor siz neler yaptınız nasıl çözüm buldunuz kabızlıga Çatlıcam artık çok kötüyüm 😞
Adimadim MiraysMom canim bir fincan zeytinyagi ic ac karnina bide icebildigin kadar ilik su ic uzerine
Meriwa MiraysMom cnm ben neskafe içince bardak bitmeden tuvalete koşardım bünye illlaki farkıdır seni lavaboya çıkaran şeyi bulman lazım valla kayısı da çözüm olmadıysa son çare dr gitcen 😔 geçmiş olsun
_mrv MiraysMom 4 5 tane kuru inciri ikiye bölüp bir su bardağının içine koy üzerine kaynamış su dök. Ilıyınca bunu iç incirleri de ye. Bu bağırsakları yumuşatıp tuvalete çıkmayı kolaylaştırıyor en geç bir gün sonra çıkarsın inşaallah canım.
Dayday MiraysMom dualac surup icebilirsin. Bitkisel. Bebeklere bile veriliyor. Hamileyken operasyon gecirdigimde doktor vermisti. 2 hafta boyunca 1 olcek ictim yeni bitti hatta.
My-Baby MiraysMom bende de oluyo ara ara kabizlik problemi kuru erik yiyorum ben de cok faydasini gordum, size belki faydasi olur
Dmldgn MiraysMom magnezyum cok güzel cıkartıyo tuvalete. Doktorum baş ağrılarım için vermişti bana. Bir de avokado. Sabahları zeytinyağı lımon tuz ile pure yapıyorum kahvaltım bittiği gibi cıkıyorum sabahları ac karnına ılık sıcaga yakın su içiyorum 1 bardak bide. Dene istersen belki faydasını görürsün
Giz4110 MiraysMom canım dut kurusu ye çok iyi gelir istiyorsan hafif ılık suda ıslatabilirsin bile hem kan yapar 🥰
Giz4110 MiraysMom canım dut kurusu ye çok iyi gelir istiyorsan hafif ılık suda ıslatabilirsin bile hem kan yapar 🥰