Hanımlar 26+4 üm. Çok fena yan ağrılarım oluyo. Yer olarak böbreklerime doğru. Özellikle de akşamları oluyo. Kilo almaktandır diyo eşim ama ikinci gebeliğim bu. İlkinde hiç böle şeyler yaşamadım. Daha da çok zmn var. Sizce başka bi sebebi olabilir mi. Yaşayan var mı ?