Seydalclu Merve3333 normaldir o canım birden yemek yediğin için ağırlaşırsın su yemek derken e bide bebek var ağırlık çöküyor insana
kedilervekaranfil Seydalclu Teşekkür ederim, inşallah öyledir. birkaç saattir yine hissetmiyordum şimdi telefonu elime aldım bu yazdığınızı okurken tekmelemeye başladı 😊 Dün gece çok stres yapınca bugün tutmadım.
MucizeM_5 Seydalclu Birşey danışmak istiyorum şimdi sahurla iftar arası 7 8 bardak su içmek için uğraşıyorum 🤣Ama her bardaktan sonra afedersinizde lavaboya gidiyorum bu herkeste böylemi acaba ya bu durum beni iyice bunalttı 😏Ve midemi bulandırıyo sanki
Seydalclu MucizeM_5 Bazen banada öyle oluyor su içiyorum anında lavaboya koşuyorum 😊😊 normal o canım aslında günlük 3 litre içmemiz lazım biraz daha kendini zorla iç derim 🙂
Deletedmom189 Seydalclu ben 19+6 dayım ilk gün deneyim dedim ve tuttum yalnız sabahtan acıktım normalde ikindileyin acıkırdım. Kardeşim de doktor ve artık küçük değil tutma besinsiz kalmasın bebek dedi. Ben de zaten korkuyorum bir şey olacak diye siz bi de 29. haftadaymışsınız nasıl tutabiliyorsunuz anlayamadım. 🙄🤔
Seydalclu Deletedmom189 Çok şükür zorlanmıyorum canım güzel geçiyor allah yardım ediyor diyelim☺️ İftardan sonra bebeğe faydalı şeyler yemeğe çalışıyorum ama sadece yemeğimi yiyip kenara çekilmiyorum suyumu kuruyemişimi meyvemi tüketiyorum vitamin ilacımı içiyorum zaten akşama kadar gidiyor bana
MucizeM_5 Seydalclu saol canm 2 gündür biraz kötüydüm göremedim msjını enfeksiyon varmış zaten mecburum 🤦♀️
Mervenurbalylmaz kedilervekaranfil merhaba ancak gördüm yazdığınızı, illaki oluyor ama iftarda karnım doynca hareketleniyor tekrar, biz bile açken halsiz düşüyoruz, ki o kalan besinlerden besleniyor bu sebeple ona zarar vereceğini düşünmüyorm bu durumun