Seroli canım hayırlı olsun, öncelikle sigaradan kurtul bebeğin ve kendin için, en güzel anne sen olursun hiç merak etme ❤️ İlk haftalarda hissedemiyorsun zaten taa ki karnın büyüyüp ultrasonda bebeğini insan formunda görene kadar normal bunlar, onun ellerini kafasını ayaklarını ayırt edip karnında hareket ettiğini gördüğün an daha başka oluyor, bir de tekmelerini hissedince nirvana 😃 hep pozitif düşün ilk haftalar zor zamanlar ben çok isteyerek hamile kaldım ama ilk haftalar kusmaktan halsizlikten istemiyorum bu bebeği diye ağlamıştım sonra geçti hepsi, panik atakla falan ilgisi yok hormonların bir anda yükselmesi genel anlamda her anne yaşıyor sabırlı ol geçecek güzel zamanlar gelecek çok iyi anne olacaksın insallah kendine güven ❤️