Gul97 İlk gebeliğim bebeğimin tekmelerini hala göbeğimin alt kısmında hissediyorum yukarı ne zaman çıkacak garip bir durum var mıdır
Gizemmk Gul97 bebeğinin duruş şekliyle ilgili o kafası yukarıda ayakları aşağıdadır ben salı günü gittim doktor öyle söyledi 28 haftalığım
Busimss Gul97 bende bazen aşağıda bazen yukarıda hissediyorum pozisyonla ilgili o kötü birşey düşünme
Gul97 Busimss inşallah öyledir canım bu hafta gidicem nasipse doktora sorucam ama korktuğum için sizdende bilgi almak istedim
Pregnant81 Bende 25 haftalığım normalde göbeğimde de hissederdim ama sabah beri kasiklarimda hissediyorum hafiften korku başladı sürekli aynı yerdeyse doktora gidince belirtin bence
Gul97 Pregnant81 bende öyle hissediyorum bu hafta gidicem sorucam sizde görüşün bi bakalım inşallah kötü bişey yoktur 🙏🏻