Nazanesila Cutebaby ya benm bebegimin hareketlerini haken daha yukarda hisetmedm yani en fazla göbek deliqimde🤔
Cutebaby Nazanesila aşağı yukarı yan her yerde hareket edebilir 😊 ama hep aşağıda hissediyorsan ters duruyor olabilir yani başı yukarıda
Meve Aman Allahım sonunda bu durumda olan tek ben değilmişim. Üzülsem mi sevinsem mi halime bilemedim doğurucam şimdi diye dolanıyordum etrafta :) sıcak duş biraz iyi geliyor ağrılara belime sırtıma belki size de faydası olur
Nazanesila Meve cok şükür bel sıkıntısı başlamadı daha ama bacak arası rahim üstü ağrısı beni korkutuyo normal mi acaba bilemiorm
Meve Nazanesila bir de ben gün içinde çok ayakta kalıyorum oturup uzanamıyorum o yüzden bel ve kuyruk sokumu ağrısı çok çekiyorum galiba, rahatça oturup kalkamıyorum kuyruk sokumundan çok acı çekiyorum
Meve Nazanesila amin canım inşallah sağ salim sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı :) analık böyle herhalde içerdeyken başlıyor dertleri :)))
Rumis Kizlaaar biz de bugün 33 olduk çok şükür bugünlere getirene 🙆 salı günü kontrole gidicem çok merak ediyorum kızımı inşallah iyidir 😺 yakında giden var mı ne dedi doktorunuz
Meliketrkmn Nazanesila hemde nasıl emde nasıl bide ben 6 aydık yatıyorum ama yan yada dört üstü 😃 tabi ki allahım vakti gelsede bi doğsa diye dua ediyoruz 😃