Fatos_kayaa canım hiç üzülme, ben 3 yıllık evliyim. Yaklaşık 1 sene denedik. Senin yaşadığın duyguları çok iyi anlıyorum. Hani beyinde bitiyor diyorlar ya bana da söylenirdi ve bu söylemlere daha da üzülüyordum. Ne zaman ki bir ay inan önceliğimiz çok daha farklı bir durum oldu. O ay aklımın ucuna bile gelmedi bebiş ve o ay hamile kaldığımı öğrendim. Hatta eşimle o ay o kadar kafamızdan çıkarmıştık ki tüp bebek uzmanından randevu aldık.🙈 Ama randevu aldığımız tarihte bebişin kalp atışını duymak kısmet oldu. Kanamam oldu adet zannettim. Hiç ihtimal vermedim. Birçok kişinin buna benzer hikayeleri vardır. Gönlünü ferah tut, dua et. Mutlaka bir vakti zamanı var ve bebişin en güzel zamanda gelecektir🙏🙏şu an da ben de bunu canı gönülden diledim😊😊