Hanımlar.Ankara şehir hastanesinde doğum yapan varmı? Bugun oranın acili resmen kabus gbi bi gün yaşattı 40+4 haftalık hamileyim.Doktorum 3 güne bir muayeneye gelmemi istemisti en son gittigimde cumartesi günü kesinlike kadın doğum acile gidip muayene olmamı söyledi , gittigimde ise resmen geldiğim için sürekli bir azarlamalar neden geldin demeler ardı ardına kesilmek bilmedi sanki herkes keyfinden gidiyor. Önce hemşireler bi güzel sorguya çekti sert bir ifadeyle ardından doktorlar…Muayene sonrası Nst ye bağladılar kuşak kaydı düzeltemedim hemşirelere seslendim seslendim bir kişi bile gelmedi.En sonunda ambulans çalışanı bir bayan kapının önünden geçti ona söyledim o çağırdı hemşireyi ne ilgi var ne alaka resmen tansiyonumu fırlattılar üstelik
Gebelikden kaynaklı tansiyon sorunum varken. Okadar gebe okulunda anlattıkları fasa fisoymuş nerde gebe okulundaki motive ediş nerde acil personelinin o davranışları ,sadece bana değil diğer hastalarada bu şekilde davrandıklarını gördüm gerçekten o hastaneyi hak etmeyen personelle çalışıyorlar.