Hanımlar merhaba hayirli ramazanlar yaklaşık 3 yıl önce burdaydım cok şükür oğlum 2 yaşına girdi bugün🙏🥰
3 ay önce kimyasal gebelik yaşadım bugün adetimin bitmesi gerekiyordu yani gecikmenin 6. Gunu ilk gun testte negatifti simdi iftardan önce bi test daha yaptim ve silik çizgi gibi yani ben mi oyle görüyorum bilmiyorum ama bi bakar mısınız 🙏