Babyaltug canım benimde hamileliğim ilk aylarında oldu kalça agrısı cekiyordum 1 ay önce doğum yaptım doğumdan sonra tekrar oldu bi hafta öyle sürdü sonra geçti ve bu bi haftadır berbat agrıyı tekrar cekiyorum yürüyemiyorum üstüne basamıyorum ortopediye gittim mr cektim hiç bişey çıkmadı siyatik sinir damarı agrısıdır magnezyum iç canım ve bol bol süt yoğurt peynir tüket