Normalde 37 olmamız gerekirken 35 haftalık çıkıyor ultrasonda kilosu 2700 en başından beri Normal doğum istiyorum eşimde bu konuda çok ısrarcı bu sebepten doktor değiştirdim doktor bebek biraz küçük gerileme duzelmesse normal doğum bebeği zorlayabilir biraz sezaryen ihtimali görüyorum dedi bebek kanalda kordon yok boynunda dedi güvendiğim bi doktor gereksiz sezaryen yaptırmaz hafta ya bidaha gidicez gidişata göre karar verelim dedi gerileme olursa düzelen varmi çok moralim bozuldu aslında hep önde gidiyordu 8 aya kadar 9 ayda böyle oldu