Edaa76 Sizinde kıllarınız çıktıkça kaşıntınız oluyor mu bende oluyor ayda 1 agdacı geliyordu bu durumlardan gelemiyor artk. napsam permatikle mi alsam çok kaşınıyor her gün duş almana rağmen bir de gün içinde de değiştiriyorum iç çamaşırımı 🙄
Aysenrr Edaa76 Valla ben Jiletle alıyorum 35 haftalığım göremiyorum Ama çıkmaya başlayınca Kaşıntıdan Ölüyorum resmen 😂😂😂jilet candır 😂😂
Unsalinn_Annesii Edaa76 bende ağda yapıyordum ama virüsten dolayı mecbur jilet yapıyorum yoksa kendim alamam dayanamam zaten erken doğum riskim var kuaförüm açık olsada yaptırmam mecbur doğuma kadar jilete devam tabi kaşıntı insanı mafediyor malesef çabuk çıkıyor ama yapacak başka bişeyim yok
Asel21 Edaa76 29+0 günlüğüz permatikle alıyorum yapacak birşey yok bir de göbek de çıktığı için permatikle de zor alıyorum artık. Ne olacak böyle bilmiyorum 🙄
Edaa76 Aysenrr aynen öyle ya bende çıkmaya başlıyor kaşımaktan bi hal olıyorum valla jilet yapınca da çabuk çıkıyor Oyuzden yapmak istemiyorum 🤭🥺
Aysenrr Vrlebe Valla Ayna tutuyorum olmuyor Karşıma koyuyorum olmuyor En son aman diyip bırakıyorum O hiç Olmuyor Kırpılmış Koyun gibi geziyorum Valla bacım 😂😂😂