Minnak35 Kızlar hıc ıstahım yok yanı bır dılım ekmekle aksam edıyorum o arada hıc bırsey yemıyorum tekmtuk meyve atıstıröası canı hıc bırsey cekmıyor aksamlarıda yarım tabak yemek yıyorum zar zor neden oluyor bılıyormusunuz 18+4 ğm bu srada
Tstnptt Minnak35 bende öyleydim cnm arasıra öyle oluyo 21 şuan normale döndüm aşırı değil yine ama yine de yiyorum
Fuliaa90 Bu siralar bende oyleyim 16 haftadayim . Sirf vicdan yapip yemege çalışıyorum . Ama bir yerden sonra iştah çok açılıyormuş
Fuliaa90 Minnak35 valla bence su donemde çekmesin zaten bulmak çok zor 😂hele birde sokağa çıkma yasağına denk gelirse her yer kapalı hiç şans yok 😂
Minnak35 Fuliaa90 ben yurtdısında yasıyorum canım heryer acık serbest burası maska takmak sartı ıle ama ıste ınsan bırseyler canım ceksın ıstıyor su esımı bıraz kosturayım hıc bırsey canım cekmedı erik haric oda zaten burda yok😂😤