Kbrf Kızlar son zamanlarda bogazda acı tat olması normal mi yaşayan var miğde ekşimem cok yogun ondan mı aceba
Kbrf Ruveyda_ ekşime ondan olabılırde acı tadı anlayamadım canım ya boyle arada agzıma acı bi su gelıyo gibi
Kbrf Sinem67 inşallah öyledir canım ya ay ne bılıyım şu virus oyle korkutuyo ki kotu bişey olmasından korkuyorum
Sinem67 Kbrf tat kaybı yazmıssnz pardon. Bnde o yok. Bnde acı su gelyr agzıma ve mide yanması var cok. K. Bakmayın yanlıs cvp verdm.
Sinem67 Kbrf baharat hiç atmayın yemeklerinizi o zmn bnm artyr. Bide maden suyu için sade yanmanız cok olunca iyi glyr. Hemde bebişe kilo aldryr
Kbrf Sinem67 içiyorum onu gunluk ama baharatı kullanıyorum kessem iyi olacak rennie surubun var oda fayda etmıyor
Kbrf Sinem67 aynen ya hep bitkin hep yorgun nefes darlıgın var mı canım benım bazen mıgdem agzımdan cıkacak gibi hıssedıyorum oyle baskı yapıyor ki