Merhaba kızlar, geçen ay 4 gün adetim gecikmişti. Bu ayda 3. Günüm hala adet olmadım. Yine gecikme diye düşünüyorum ama tabi bi taraftan da acaba hamilelik mi diyorum. Şuan hiç göğüs agrım yok. Sarımsı bi akintim var ve arada bi kasıklarıma kramp giriyo onun haricinde bide ıshallik var. Bunlar belirti mi onu da bilmiyorum. Aynı şeyler olup hamile olan var mı? Ama bu ay hiç takvime uyarak ilişki yaşamadık geçen ay 4 gün gecikmeden sonra çok yıkılmıştım. Bu ay umursamadım şimdi gecikince meraklanmaya başladım. Testte yapamıyorum malum yasak var.