Minik-mucizem123 Kızlar hastane çantasına kaç tane bebek bezi koyuyorsunuz. Ben bebeğimi daha tanımadığım için 1 paket 42 Li aldım ama paketin hepsi fazla mı olur acaba. Ortalama kaç tane koysam yeterli olur acaba.
Cocuklarim Minik-mucizem123 15 tane koydum ben canım yeterli bu kadar hastane çıkışına kadar bir tane de ilk doğduğu zaman için ayrı koydum kıyafetlerin içine
Minik-mucizem123 dfnomr Deleted5544 Cocuklarim tamamdır kızlar hepinizden Allah razı olsun çok sağolun 😍🌸🌸🌸
Deleted5544 ben 15 tane koydum. allah korusun bisey olmadığı sürece 1 gece yatırıyorlar zaten diye düşündüm. bide hastanede bez var zaten yetmezse illaki destek oluyorlar