Sedasude 25+2haftalık hamileyim göğsümde catlaklar olmaya basladı 🙄 böyle olanlar ne kullanıyolar acaba 🤔🤔
Nilemyus Sedasude ben aktardan çatlaklar için karışık bir yağ aldım. Duştan sonra sürüyorum. Bazen bebek yağı kullanıyorum. İkinci hamileliğim hiç çatlağım yok çok şükür.
Deletedmom05 Ben 12.haftadan beri göğüs kremi kullaniyorum Nisavit adı. Çok memnunm en ufak çatlak yok şükür tavsiye ederim.😍 bende 25 hafta 2 günlük hamileyim cnm
Sedasude Deletedmom05 catlak olduktan snra mı kullanmaya başladınız yoksa olmadan mı iz kalır diye canım skılıyo 🤔
Deletedmom05 Sedasude Yok hiç olmadan Zaten 12 haftalıkken yada 14de başlayın diyor dotkorlar sen sanki gec kalmışsın kullanmak icin😑
Nilemyus Sedasude evet ilk hamileliğimde kullandım. Şimdiki hamileliğimde de kullanıyorum. Henüz çatlak yok.
Zeykem Bende 11. Haftamdan beri kakao yagı kremı kullanıyorum ara ara d nemlendırıcı suruyorum yanı o bolgeyı nemlı tutmak yeterlı zaten surmedıgımde gerılıyor acayıp kasınıyor
YcelMlayimYldrm Bn 32. Haftamdaym hiç çatlak yok goguslerim de buyumedi zaten sanırım süt falan olmayacak bende 🙁
Sedasude YcelMlayimYldrm benimde gögüslerim büyümedi ama catlak oldu yeni başladı 😑 büyümesiylemi alakalı süt olması
Nilemyus YcelMlayimYldrm göğüsler ilk emzirmeye başlayınca süt damarları açılıyor o zaman büyüyor. Okadar büyüyorki inanamazsın.
Sre41 Genelde çatlaklar son haftalarda oluyor benim 37 ye kadar bırsey yoktu son zamanlar gerıldıkçe çatlamaya başladı
Nilemyus YcelMlayimYldrm ben ilk doğumumda göğüslerim 80 bedendi. Bebeği amzirmem için kucağıma verdiler ve ben “ benim sütüm yokki “ dedim. Hemşire : emzir sen gelir sütün dedi. Ve oğlumu 3,5 yaşına kadar emzirdim.😘