Milena20 Selam kızlar ben programa göre 4+3 üm yerleşme kanaması olmadı henüz lekelenme gibi birşeyde olmadı her gebelikte olması gerekiyor mu acaba bilginiz var mı
Milena20 ilayy inşallah böylr devam etsin o zaman 🙏 ben bikaç ay önce kalbi durdu düşük yaptım sonrasında 7+3 te o zaman olmuştu kahvemsi şimdi herşey de bişey arıyorum o zamandan beri
Misa Nie pekı tehlıkelımı arkadaslar bennmde 4.2 haftalık dunden kanamam oldu kahve yanı ama umursamadım,dusuk tehlıkesı dıe aklıma bıle gelmedı normal sanıyordum