🎈 Herkese Merhaba 👋
Bir kavuşma hikayeside ben eklemek istedim..
Çok güzel bi hamilelik geçirdim çok şükür 🙏 Ufak tefek sıkıntılar yaşadım ama hep sonunu düşündüm sabırla atlattım 🤲🏻
34.haftamizda oğlum doğum pozisyonuna gelmişti🥰
Dünyalar benim oldu Normal doğurmayı çok çok istiyordum çünkü.
Geç ovulasyon olduğu için son haftalari sıkıntıli geçirdim hemen doğsun istemiyordum ve bu virüs sebebiyle çok korkuyordum durabildigi kadar durmasını istiyordum taa ki 39.haftaya kadar..
2o Nisan da çatı muayenem vardı, o gece sabaha kadar döndüm durdum doğumu hep düşündüm, sabah bi heyecanla hastane yolunu tuttum acaba açılma felan var mı diye düşünüyorum. Neyse doktorum muayene etti ve “Sen normal doğum istiyordun” dimi dedi. Gözlerimi açarak evet tabiki dedim ve bingooo bu çatiyla asla normal doğum yapamazsın burdan asla kafa geçmez dedi neye uğradığımı şaşırdım😳 soylediklerine inanamadım 🥺 göz yaşlarım hemen Pitt pıtt.. Birde demesin mi yarına acil zorunlu sezeryan 😭
Dedim hayır daha çok erken doğmasi en azından 1 hafta daha dursun. Olmaz dedi kanala girerse büyük sıkıntı olur. Doğum işlemleri için yönlendirdi. Tabi o an ateşim çıktı ağlamaktan, eşiim işlemleri yapıyor ben çocuk gibi peşinden ağlayarak yürümeye çalışıyorum🤭
21.04.2020, doğuma giderken öyle tarifsiz bir duyguydu ki Hayatımda yaşadığım ve yaşayacağım tüm duyguları o güne sığdırmışlardı sanki 🙈Korksam mi, Ağlasam mı, Mutlu mu olsam Oğluma kavuşacağım için bilmeden götürülüyordum Ameliyathaneye. Ne ile karşılaşacagimi bilmeden girdim o soğuk odaya ağlaya ağlaya🙈 Aileme karşı
Nekadar güçlü durmaya çalışsam da beceremedim, saat 16.2o Spinal anestezi ile doğumum gerçekleşti dünyada duyduğum en güzel sesi duydum yavrum doğmuştu 🥰 okadar endişeliydim ki oğlumun yuvasını bozuyorum kendi isteğiyle gelmiyor diye..
Çok güzel geçti sezaryanım, devamlı sohbet havası, bulantı hissi öğürtu çok oldu mideme bastirdiklari vakit ve çok üşüdüm çok titredim devamlı sıcak bezler koydular😇
4 günlük bi meleğe sahibim çok şükür rabbim banada yaşattı bu duyguyu.
Onu bi görseniz, bal balll 😍 Doyamıyorum o savunmasız minicik minicik bakışları bal dudaklara, poncikk ellere,torba yanaklara, misss kokulum iyi ki doğmuş, doğmuşta bana bu eşsiz tarifsiz duyguyu tattırmış. Allah’ım isteyen herkesin kucağını doldursun. Herkese güzel doğumlar dilerim🙏 Kızlar ne olursa olsun sonu okadar güzel okadar eşsiz kii😍 o ilk ses, ilk dokunuş ilk kucaklama bambaşka 💙
Oğlum, 3 kilo 75 gram ve 5o cm doğdu🍼
Bu arada spinal anestezide muhakkak dinlemeniz gerekecek devamlı uzanmaniz gerekecek ki baş ağrısı yaşamayın, ben bunları yapamadim devamlı oturarak durdum yatakta göğüs ucum hiç olmadığı için emzirme konusunda başarısız kaldım. Emzircem diye çok direndim biraz hirpalandim yeni yeni başardık çok şükür 🙏 ama baş ağrısı çok fena bu yüzden kaç defa hastanelik oldum😔 söz dikkat edin baş ağrısı yaşamamak adına hep yatin..
🤗İşte bütün servetim ektedir 👋
hizliresim.com/TWsHF3.jpg[/img][/url] https://hizliresim.com/TWsHF3
Benimde mucizelere ihtiyacım vardı, çok şükür şuan sahibim onlara 🌺
Uzunca oldu sanki ama🙈 Hepiniz Allaha emanetsiniz, Meleklerinize Sağlıkla kavuşmaniz dileklerimle 🙏
Sağlıcakla Kalınn💕