Hadibakalim kanama alanı kesede mı kese dışı mı canım? Maalesef ben yaşadım hatta şu an kanama alanım yok ama yine de kanamam devam ediyor. Doktorum sorun yok diyor. Çalışıyorsanız rapor vermiştir muhtemelen çalışmıyorsanız zaten evdesinizdir. Ayaklarınızın altına yastık koyun ve tuvalet ihtiyacı ve yemek ihtiyacı haricinde kalkmadan yatın. Bol su tüketin. Ilaçlarınızı düzenli kullanın.