Merhaba hanımlar 16 nisanda çatlatma iğnesi vuruldum ara ara kasık ağırlarım oluyordu 2 gün önce gün boyu geçmeyen bi kasık ağrım vardı son adet tarihim 5 nisan düzenli adet oluyorum adetime 1 hafta var evde 2 gebelik testim var erken mi daha, sizce test yapmalı mıyım?