Arkadaşlar 10 haftalık gebeyim. Ama karnım bir iki gündür aşırı derecede geriliyor. Gerginlik hissediyorum. 2 kere düşük yaptım. İlkinde de böyle bir his oluyordu karnımda. Bu haftalarda kaybetmiştim bebeğimi. Çok korkuyorum lütfen normal mi yaşayan anneler var mı yorumlayabilir misiniz 😢