30+4’üm karnım gergin balon sanki iğne değse patlayacak. Doktor normal olduğunu, pozisyon değiştirmemi söyledi. Bebek nasıl hareket ediyorsa oyuyormuş gibi yapıyor canım yanıyor. Bir yerde toplanmalar da başladı. Ayaktaysam yatıp dinleniyorum, oturuyorsam ayağa kalkıp hareketler yapmaya çalışıyorum. Özellikle yemeklerden sonra oluyor. Son iki gündür uyuyamayınca duş alıyorum, üstüne masajla rahatlıyor insan.