Kizlar nasil gidiyor hamilelik biz 33+4üz bugun doktora gittim ilk defa ntsye girdim iyi herşeyi cok şükür doktorda bakti suan ters dedi daha zaman var döner dedi ama sizde bu haftalarda nasildi pozisyonu ne zaman dönmüştü tecrübeli anneler yardimci olur musunuz 🤗🙏