mirayandme Merhaba bayanlar ilk gebeliğim 5. Haftayim. adet olacakmış gibi kasik bel ağrılarım var bu normal mi sizde olmusmuydu yada oluyor mu ?
Ecrinbzkrt mirayandme evet cnm oluyor hatta 12.haftalarda bile hıssedebılıraın cunku kesen gelısıyor buda adet olcakmıs gıbı agrı verıyor bırcogumuz yasadık rabbım kucagına almayı nasıp etsın🥰🤲🏻
badenzi Merhaba canim benimde kasiklarimda adet olacakmis gibi kramp oluyor, kanama olmadigi surece korkma normal tabiiki rahim buyuyor ☺️
Smskr0000 Oluyor canım çok normal bende 10 haftalıgım arada olabiliyor rahim genişlediği için normalmiş
mirayandme Teşekkür ederim bayanlar 4+3 Ken doktora gitmiştik ne keseyi ne de kendisini göremedik çok erken olduğu için 6 da tekrar gidicez Rabbim hepimize snesib etsin