Angel_kumsal Arkadaşlar merhaba adetim 10 gün gecikti 1 hafta önce hamile olduğunu öğrendim bugün de sadece kese göründü normalde 5.5 haftalık olması gerek boş gebelik olmasından korkuyorum doktorumda 1 hafta sonra tekrar bakalım diyor kafam o kadar karışık mi böyle bir durum yaşayan var mı ?
Bsrlmnemr Angel_kumsal kalp atışını hemen duyamazsın ki canım 7. Haftada falan duyuluyor. Telaş yapma hiç bu haftada bak çok şükür keseyi görmüşsün
ilkcn_byram Angel_kumsal bende 5 buçuk haftalıkken öğrendim normal kese vardı sonraki kontrolümde görmüştük
Esraduzz Angel_kumsal bende 6+5 de gittim kese göründü ama bebek görünmedi 30 ’unda tekrar gidicem inşallah goruruz bana da doktorum boş gebelik olabilir dedi hayırlısı olsun Inşallah görürsünüz bebegi de
Minicikkiz Angel_kumsal Biz 4 haftalıkken öğrendik. Ve keseyi sadece gördük. 2 hafta sonra yani 6 haftalık olunca kalbini dinledik. Korkma insallh kabini duyarsınız 🥰 bazen haftalar karisa biliyor. Çocuk 2 aylık olunca tam tamına kaç haftalık olduğu cikiyo ortaya
Angel_kumsal Bsrlmnemr sadece kese görüldü bebek görülmüyor ben o yüzden telaşlandım bir de 2 düşük yaşadım kanda pıhtılaşma çıktı hergün kan sulandırıcı iğne yapıyorum 3. De düşük olursa dünyam yıkılır ☹️
Tomrisme Ben de gittiğimde kesem gözükmüştü sadece 5 haftalıktır tahmini demişti. 6+5’de gittim bebeği de gördük kalp atışını da duyduk. Endişe etme 🙏🏼☺️
Bsrlmnemr Angel_kumsal lütfen kötü düşünme bende de pıhtılaşma var ben de kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Belki geç döllenme olmuştur inşallah güzel haberler alırsın
badenzi Canim bende 5 haftalikken gitmistim doktor gorunmemesi kadar normal birsey yok onumuzdeki hafta gel dedi, bende henuz goremedim icini ferhah tut suan degerlerimiz cok dusuk ve cok minik bebek insallah🤲🏻❤️
Angel_kumsal badenzi Yani doktorum kaç haftalık olduğuna dair de birşey demedi İnşallah dediğin gibidir canım
Angel_kumsal Bir de benim 3. Gebeliğim ikisi düşükle sonuçlandı hergün kanda pıhtılaşma olduğu için iğne oluyorum
Tuselizya35 Angel_kumsal biz bugün 5+3 olduk daha keseyi görmeye bile gitmedim sadece kan verdim 6.haftada gidicem görmeye nasipse o yüzden çok telaş yapma sabırlı olmaliyiz
Angel_kumsal mirayandme bende kasık ağrısı ara sıra oluyor ama şiddetli değil bugün gittim doktorum Progestan fitil verdi
mirayandme Bı dört haftalıkken gittik sadece.kanda çıktı doktorum çok erken dedi altı da yine gidicez
Papatyali Kalp atışı için erken endişelenme bizde 5+4 de dr gittik sadece kese göründü daha erken dedi dr o yüzden bekliyoruz kızımda 7.hafta da duyduk kalp atışını