Busraasafekinci Bana derlerdi ilerleyen zamanlarda bebek tekme atınca dizi mi eli mi ayağımı onu hissedersin diye, 33 haftalığız ama ben anlayamıyorum eli mi ayağımı diye. Ne zaman anlayacağım veya herkes hissetmeyebilir mi?
aytii Busraasafekinci ben de 33 haftalık hamileyim bugün eşime aynısını dedim nesi nerde hiç anlamıyorum. Uzunca bir süre tekme atıyor sanmistim detaylı ultrasonda doktor poposuyla zıpladığını söylemişti şok olmustum. Şimdi de kuzenim gelip karnıma dokunuyor ay ayakları burda poposu burda diyor şaşırıyorum ben anlamıyorum o nasıl anlıyor diye.
lamiaaktas O anlaşılmıyor ya. Ancak şöyle tahmin ediyorum. Şu an kafa aşağıda oldugu için göbeğimin üst tarafında ayak diz hareketi, kasıgıma doğru el hareketi.