Merhaba anneler bu forumda anne adayıydım 43 gün öncesine kadar artık ben de bebek isteyen anneler olarak burda devam edeceğim çünkü 37+3 haftalıkken kaybettim karnımda kalbı durdu maalesef oğlumun 😔
Bu duaya başladım Allahın izniyle cünkü iftarda yapılacak bir dua rabbim bu ramazan ayı hürmetine inşallah bizlere de anne olmayo nasıp eder 🙏
İftar yaparken suya üflenecek ve içilecek
Ya bari 21 kez
Ya Musavvir 21 kez
Ya Halık 21 kez
Allah kabul etsin inşallah 🙏