Gedonas17 Hanımlar yarın 7 haftalık olcaz nasipse ama ben bu sıralar aşırı baş ağrısı halsizlik kolumu kaldıramıyorum evde bir sürü iş beni bekliyor yapamıyorum resmen böyleolan var mı oruçlu değilim bu arada
26_26_26ggg Gedonas17 aynen canım aynı bende öyleyim yemek bile yapacak halim olmuyor bir iş yapmış gibi yorgun hissediyorum geçicidir bunlar elbet 3 ay zor geçiyor derler ya inş öyledir