heyeCANm Mhulya011 bende bugun 39 oldum. Nisan annesi olabilirim diyodum ama sıfır belirti nerdeyse 😕 en buyük bizimkiler heralde burda.
Zeynep1708 Kumsal3011 çatı muayenesi oluyo mu 36. Haftada ben de yarın gitcem de acaba yapar mı catı muayenesi
Kumsal3011 Zeynep1708 valla bilmyrm en son gittiğimde doktor 36.hafta bi muayne yaparız ona göre doğum hakkında konusurz demişti
EsraaMus Yenidoğan için olan çıtçıtlı bodyleri askılı mı yoksa kısa kollu atlet olarak mı aldınız kızlar? Benim az o yüzden biraz daha almam lazım 🤔
matrushka 36+2 olduk haftaya doktor ziyareti var 37+2 ‘de sezaryen olcak bakalım hangi tarihi verir. Normalde doğum tarihi 23 Mayıs görünüyor.
matrushka Smyyslh Cümleyi yanlış kurdum canım, 37.2’de normal randevum var doktor sez için gün verecek ☺️
Smyyslh matrushka amanniiinnn 🤦🏻♀️ yapcak bişey yok ozaman 🤷♀️ hakkınızda hayırlısı olsun canm. İnşallah sağ salim kavuşursun evladına 🥰 hayırlı doğumlar 🙋🏻♀️