26_26_26ggg Merhaba kızlar ben daha yeni yemek yememe rağmen karnım da bir açlık hissi var sürekli BÖyle oluyor neden bilmiyorum 9.haftaya girdim . Sanki hiç birşry yememişim gibi acıkıyorum :(
Meriwa 26_26_26ggg aman canm dikkat et kilona sonra sorun olur daha 9 hafta erken yani bn 23 deyim anca başladı ve sadece 2 kilo aldım açıktıkça kuruyemiş meyve su tüket
Gzmsydr 26_26_26ggg canım basta biraz dikkat et derim bu zamanlar aldığın kilo bebege gitmiyor ilerleyen aylarda daha çok acıkma hissin olcak fazlasıyla:)
Busragozer 26_26_26ggg sorma canım bende 10+1 deyim ama ne acıkmak ne yemek yemek anlatamam 😂 bence folik asit yapıyor diyorum ama bilemiyorum 😂😂😂
26_26_26ggg iremgun öylemi derler bilmiyorum vala ben ay çok sinir bozucu o kadar yiyorsun hemen ya yarım saat sonra insan acıkırmı😒😀
Busrammesut Meriwa meyveninde fazlası kilo yapiyo ve gebelik şekerine yol açıyo porsiyona dikkat edip yiyelim 😊
Meriwa Busrammesut eee yani 😄 onu da herkes bilinçlidir herhalde sık sık az az kendi bünyesine göre yesinler canm onu de biz düşünmeyelim
26_26_26ggg Busragozer ben folik asiti geceleri yatmadan 1 saat önce yutuyorum vala ondan değildir ya😀