Bende 35+5 deyim, bi kaç güne göre azaldı hareketleri, 2 hafta once doktorum gunde 10 kere hareket ediosa korkma demişti, sol tarafına dogru yat bekle demişti, ben soluma dogru yatıp elimle bastırıyorum, o zaman hemen tepki veriyor, bende salı kontrole gideceğim. Umarım iyi haberler alırız 🙏